Ratko Mladic 0 Posted November 20, 2023 Share Posted November 20, 2023 Numele real: Teodor Varsta reala: 18 Orasul unde traiti: Arad Cu ce va ocupati: Elev Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie datorita faptului ca sunt un om serios si corect , care vrea sa ajute jucatorii de pe aceasta comunitate . Cunosc regulamentul la perfectie , iar scopul meu principal este sa ajut atat playerii cat si comunitatea cat de mult pot. Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Numele meu este Teodor , am varsta de 18 ani si sunt elev in orasul Arad. Ma consider un om corect , care stie sa comunice cu oamenii si sa ii ajute in orice situatie , si de asemenea pot explica regulamentul pe intelesul oricui , atat playerilor experimentati cat si incepatorilor. Informatii de pe joc: Numele din joc (Buletin): Ratko Neumarkt Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Ratko Ore jucate pe server: 31 De cat timp jucati pe server: Cu o zi dupa deschideree m-am apucat. Cat timp acordati serverului pe zi: 6+ ore Sanctiuni anterioare pe server: Nu ID-ul din joc: 1288 Averea detinuta in joc: Aproximativ 500$ Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: In cazul in care as obtine aceasta functie , le-as explica playerilor amanuntit fiecare greseala pe care acestia o fac , si cum sa gestioneze asemenea situatii in cazul in care se reintalnesc cu ele in asa fel incat sa fie un roleplay frumos si corect . Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Functia de HELPER se ocupa cu ajutarea jucatorilor , atat celor noi cat si celor vechi si mentinerea unei atmosfere lipsita de toxicitate pe aceasta comunitate . Aveți posibilitatea de a filma în situați