Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Ionut Manuel [ Legendar Royale / 2306 ]


Legendar Royale
 Share

Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Manuel
  • Varsta reala: 17 ani
  • Orasul unde traiti: Curtea de Arges
  • Cu ce va ocupati: Momentan sunt elev.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur, voi face acest lucru.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece am rabdarea necesara pentru a putea sa ajut playerii comunitatii dar si sa le explic greselile eventuale pe care le pot face. Imi place sa fac acest lucru atat OOC ( atunci cand vine vorba de exemplu de abateri asupra regulamentului ) dar si IC ( atunci cand de exemplu jucatorii nu stiu sa scoata telefonul sau nu stiu sa foloseasca meniul masinii incerc sa le explic intr-un mod roleplay cat mai placut si usor de inteles )
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt o persoana calma, de treaba, glumeata dar si serioasa atunci cand este nevoie. Imi plac plimbarile cu bicicleta cat si cu Atv-ul iar pe langa aceasta imi place sa ma distrez alaturi de prietenii mei in timpul liber dar si in mediul online.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Ionut Manuel
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Legendar
  • Ore jucate pe server: 620 
  • De cat timp jucati pe server: De aproape 6 luni.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Pot sa acord 5 sau 6 ore dar si mai mult daca este nevoie.