Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Bogdan Andrei [ bogda/ 3651]


Recommended Posts

Model aplicatie HELPER

 

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Bogdan
  • Varsta reala: 16 ani si 2 luni
  • Orasul unde traiti: Ploiesti judetul Prahova
  • Cu ce va ocupati: Sunt elev.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord si nu mi se pare corect sa ti cont de prietenii cand trebuie sa acorzi o sanctiune. 
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, il cunosc.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Deoarece ma simt demn de aceasta functie, cred ca am o gandire foarte buna si vreau sa ajut oamenii care au nelamuriri cu regulamentul serverului sau anumite probleme.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt un baiat calm, respectuos si foarte amabil. Nu imi place a lumea sa isi bata joc de munca mea si de mine. Nu imi plac oamenii falsi si fara respect. Imi place sa ma joc foarte mult pe calculator, dar totodata imi place sa ies si afara cu prietenii sa ne distram.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Andrei Bogdan
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): bogda
  • Ore jucate pe server: In momentul de fata am 407 ore.
  • De cat timp jucati pe server: Joc pe acest server de aproximativ 4 luni de cand este in orasul Los Santos, dar am mai jucat pe acest server 3 luni cand era in Paleto Bay.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Acord minim intre 6-8 ore pe zi serverului.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Nu am avut nicio sanctiune.
  • ID-ul din joc: 3651
  • Averea detinuta in joc: Detin 3 masini VIP, o casa VIP, 4 dube, doua motoare si suma de 140.000$
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu ma stiu cu nicio reputatie pe joc.