Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Dopul George [goddsoo/10056]


goddsoo
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Turtea George
  • Varsta reala: 16 ani
  • Orasul unde traiti: Barlad
  • Cu ce va ocupati: Momentan sunt elev.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da, sunt de acord.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da, cunosc regulamentul la perfectie.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece imi place sa ajut lumea, cu ce pot, sa pot sa-i multumesc pe toti. Merit aceasta functie deoarece consider ca sunt responsabil si suficient de matur incat sa pot sa impartasesc cunostintele mele acumulate pe acest server si nu numai cu altii playeri, sa pot sa-i ajut in diferite situatii. Aceasta functie ar fi o sansa sa pot sa ma dezvolt din mai multe puncte de vedere (atat mentalitatea dar si alte atitudini), dar sa ajut si la dezvoltarea acestei comunitati. Totodata imi place in mod deosebit sa ma implic in diferite actiuni (de unde si implicarea mea in politie) si sa coordonez diferite actiuni, imi place sa-i ascult pe toti, sa le ascult tuturor punctul de vedere, opinia si sa le ofer o sansa, atitudini care imi ofera un plus.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Sunt o persoană calmă, cu simțul umorului și destul de tăcută.Pe oriunde merg încerc să las o impresie cât mai bună despre mine. Sunt gata să învăț mereu câte ceva, oriunde și de la oricine. Îmi place să lucrez în echipa și să fac parte dintr-una.Sunt genul de persoană care gândește mult și acționează la timp.Respect standardele impuse de ceilalți, dar îmi place ca și ale mele să fie respectate la rândul lor. Îmi place să vorbesc cu prietenii, să-i fac să zîmbească!