Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Horia Florin [ Sandu/ ID: 15057 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real:Horia Florin 
Varsta reala:17
Orasul unde traiti:Targoviste 
Cu ce va ocupati:Momentan sunt elev la liceu 
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:Sunt de acord 
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?:Desigur  
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):Eu ma consider candidatul ideal deoarece am fost pe foarte multe servere grade in high staff si ma joc de foarte mult timp pe acest server , ma joc dinainte de primul wipe 
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Horia , am 17 ani si ma descriu ca fiind o fire foarte prietenoasa , amuzanta si imi place sa ajut foarte mult lumea . Eu ma mai ocup cu ressel-ul de haine chiar din 2019 
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin):Sandu Geamanu 
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):Sandu 
Ore jucate pe server:130 
De cat timp jucati pe server:Ma joc de 3 luni dar am jucat si inainte de wipe
Cat timp acordati serverului pe zi:Eu acord pe zi serverului pe zi minim 10 ore 
Sanctiuni anterioare pe server:Am primit un singur warn pentru un roleplay organizat si un prieten a facut un fail si am primit toti sanctiune 
ID-ul din joc:15057
Averea detinuta in joc:Am in jur de 20 de masini dar am si inelul de diamant dar averea nu conteaza pentru mine , conteaza cum ma comport in acest oras si ce parere isi face lumea despre mine 
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:Nu , m-am purtat mereu cum trebuia cu fiecare om in parte , de la boschetar pana la om de afaceri 
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple):Nu 
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:As dedica mult mai mult timp din viata mea pentru a fi un membru exemplar si as ahiya foarte multa lume