Jump to content
×
×
  • Create New...

[HELPER] Armando Gigel [ITALIANU`] [ID 8578]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real: Andrei
Varsta reala: 17
Orasul unde traiti: Gotha,Germania
Cu ce va ocupati: Sunt student
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Da
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte):  Imi place corectitudinea, de accea niciodata nu voi face favorizari. Sunt o persoana destul de rabdatoare, deci pot explica playerilor  atunci cand au nevoie.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Eu sunt Andrei, un tip de 17 ani, momentan locuiesc in Germania. Sunt pasionat de jocuri video de la o varsta frageda, am petrecut  peste 4k ore pe FiveM, insa ma joc si alte jocuri. Imi place sa imi petrec timpul liber cu prieteni, atat online cat si iesind cu ei prin oras.
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Armando Gigel
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): ITALIANU
Ore jucate pe server: 400 
De cat timp jucati pe server: De aproape 2 luni
Cat timp acordati serverului pe zi: 9-10 ore
Sanctiuni anterioare pe server:Nu am avut 
ID-ul din joc: 8578
Averea detinuta in joc: 1 Milion 
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu 
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu, nu am avut niciodata probleme cu admini. Ba din contra, atunci cand au venit la ticket i-am respectat si am vorbit politicos.
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Sincer nu cred ca as face ceva diferit fata de ceilalti helperi. Totusi cu toti suntem diferiti si actionam in fiecare situatie diferit. Insa cred ca sunt destul de matur (chiar daca am 17 ani) incat sa fiu ferm si sa actionez asupra situatiilor.