Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Cucu Mihai-Alexandru [AlexPeAci / ID: 5241]


KOKO
 Share

Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real:Cucu Mihai-Alexandru
  • Varsta reala:15
  • Orasul unde traiti:Bucuresti
  • Cu ce va ocupati:Scoala
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?:da
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece , desii sunt nou ,voi dedica mai mult timp serverului si playerilor care necesita ajutor!
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte):Ma numesc Alex, sunt din Bucuresti  , sunt elev la scoala gimnaziala nr.81 ( maine am ultima sesiune de examen si dupa ma voi inscrie la liceu) , sunt un tip care are simt de gluma , nu ma arunc la scandal si incerc sa imi mentin calmul.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Cucu Alexandru
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat):AlexPeAci
  • Ore jucate pe server:sunt nou si am undeva la 10 ore
  • De cat timp jucati pe server:Joc de aproximativ 2 zile , dar am jucat si in trecut undeva la 2 luni
  • Cat timp acordati serverului pe zi:8
  • Sanctiuni anterioare pe server:nu
  • ID-ul din joc:5941
  • Averea detinuta in joc: nu detin avere momentan
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?:nu
  • Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu am avut
  • Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?:Sincer nu ma consider ca as face ceva diferit fata de alti helperi fiindca toata lumea isi face treaba la fel , toti suntem la fel
  • Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Cu ajutorul playerilor pe joc
  • Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?:Da , StreamLabs