Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Stanciu Alexandru [Veirwen / ID: 1821]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

  • Numele real: Stanciu Alexandru
  • Varsta reala: 22
  • Orasul unde traiti: Ploiesti, Judetul Prahova.
  • Cu ce va ocupati: Sunt student la inginerie petroliera si totodata sunt fotograf de nunta.
  • Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Bineinteles.
  • Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
  • De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Intotdeauna mi-a placut sa ajut oamenii, in viata de zi cu zi impartasesc cunostintele pe care le am in orice domeniu pe oricine are nevoie de ajutor, iar pe server am o experienta foarte vasta, am fost membru staff in trecut si am acumulat peste 2500 ore de cand ma joc pe aceasta comunitate.
  • Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Stanciu Alexandru, am varsta de 21 ani si sunt din Ploiesti, studiez ingineria petroliera si practic fotografia profesionista de nunta, timpul liber il petrec in mare parte la calculator.

 

Informatii de pe joc:

 

  • Numele din joc (Buletin): Stanciu Alexandru
  • Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): Fotografu
  • Ore jucate pe server: 260 ore (+2500 in total de cand ma aflu pe aceasta comunitate.)
  • De cat timp jucati pe server: Joc pe acest server din septembrie 2019.
  • Cat timp acordati serverului pe zi: Acord aproximativ 5-6 ore.
  • Sanctiuni anterioare pe server: Am avut un ban in trecut, insa mi-am asumat greseala si nu se va mai intampla.
  • ID-ul din joc: 1821
  • Averea detinuta in joc: Detin mai multe masini, precum : Mercedes GT63s, BMW 745LE, BMW M4 si o suma de bani (in jurul a 1.500.000$)
  • Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu, am avut mici conflicte care mereu au fost rezolvate.