Jump to content
×
×
  • Create New...

[ HELPER ] Petrisor Radu [ Raadu23 / ID: 9554 ]


Recommended Posts

Informatii din viata reala:

 

Numele real:  Radu-Mihai
Varsta reala: 17 ani si 6 lun.
Orasul unde traiti: Piatra-Neamt.
Cu ce va ocupati: Elev.
Sunteti de acord ca trebuie sa lasati prieteniile deoparte si sa actionati corect in orice situatie?: Desigur.
Cunoasteti la perfectiune regulamentul serverului?: Da.
De ce credeti ca meritati aceasta functie (Minim 20 cuvinte): Consider ca merit aceasta functie deoarece sunt o fire prietenoasa, dornica sa ajute oameni. Pe langa acestea, sunt o persoana calma si am o gandire impartiala.
Descrierea dumneavoastra (Minim 20 cuvinte): Ma numesc Radu, am 17 ani si sunt elev la Colegiul National de Informatica din Piatra-Neamt, in clasa a 11-a. Imi place sa socializez, sa creez prietenii. Imi place foarte mult sa ajut oameni, imi place sa fiu de ajutor acolo unde este nevoie.
 

Informatii de pe joc:

 

Numele din joc (Buletin): Petrisor Radu
Numele din joc (Steam, cel care apare pe chat): rdu
Ore jucate pe server: 35
De cat timp jucati pe server: De aproximativ 3 saptamani.
Cat timp acordati serverului pe zi: 4-5 ore in timpul saptamanii, 7-8 in weekend.
Sanctiuni anterioare pe server: Nu.
ID-ul din joc: 9554
Averea detinuta in joc: Masinile de la V.I.P Gold si suma de 120k
Va stiti cu o reputatie proasta pe joc?: Nu.
Ati avut altercatii, discutii aprinse cu oricare dintre membrii staff'ului?(exemple): Nu.
Ce ati face diferit daca ati obtine aceasta functie?: Dorinta mea este de a ajuta absolut toti jucatorii ce intampina probleme dar si indrumarea celor ce sunt mai noi pe aceasta comunitate.
Cu ce credeti ca se ocupa un HELPER: Un Helper se ocupa cu sprijinul jucatorilor atunci cand acestia intampina o problema si oferirea de raspunsuri in cazul unor nelamuriri.
Aveți posibilitatea de a filma în situațiile în care este nevoie de ăsta? (Bandicam fraps obs)?: Da.